zondag 3 september 2017

C Eten ... 2 Heerlijke gerechten met bosbessen uit het blad Landleven


Ik heb van mijn schoonmoeder een 
aantal Landleven tijdschriften gekregen
 omdat zij ging verhuizen en deze 
tijdschriften kwijt moest. 
Toen ik deze doorlas zag ik 
2 gerechten die mij wel lekker leken.
Ik ben daarom op een morgen aan 
de slag gegaan en dit is het resultaat.



Voor het echte recept zul je waarschijnlijk een Landleven tijdschrift moeten kopen of op hun website moeten aanmelden.

Kijk op Landleven.nl



In Landleven tijdschrift is deze cake als 
muffin te vinden met ook een muffin recept, 
maar ik wilde een cake. Dus heb ik op 
internet gezocht naar een recept voor 
blauwe bessen cake en dit is het geworden.


Voor het daadwerkelijke recept zul je 
denk ik een tijdschrift moeten kopen, 
maar je kunt net als ik gewoon een 
ander recept op internet googlen :)









Echte aanrader dus 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten