woensdag 30 november 2016

V Boeken: 'Onverwachte Liefde'

V Boeken die ik heb gelezen ... Alle delen, Klik hier!
Afbeeldingsresultaat voor onverwachte liefde


Heather Gemmen is vijfentwintig jaar, getrouwd en moeder van twee kinderen als zij in haar eigen huis wordt verkracht door een indringer. Een gruwelijke gebeurtenis, die haar leven voorgoed verandert.

In 'Onverwachte liefde' vertelt deze bijzondere vrouw haar aangrijpende verhaal. Over haar twijfels en vertwijfeling. Over de angst die haar leven ging beheersen, zodat ze zich zelfs in haar eigen huis niet meer veilig voelde. Over haar gevoelens van schaamte en schuld. De angst voor hiv-besmetting. De spanning in de relatie met haar man.
Maar vooral, over hoe ze het ongewenste kind dat in haar buik groeide ooit zou kunnen liefhebben.

Openhartig en kwetsbaar vertelt Gemmen haar verhaal. Een verhaal dat je emotioneel volledig meeneemt en perspectief laat zien op ongedachte momenten.



Ik vond het bijzonder om te lezen, heel aangrijpend. Ik vind het heel bijzonder dat je toch kunt kiezen om lief te hebben, ook al is er iets heel ergs gebeurd als een verkrachting. 
Maar zo is God Hij maakt van iets afschuwelijks iets moois. Kijk maar naar het Kruis van Gogolta waar Jezus heeft geleden en een hele heftige dood onder ging, God heeft dat omgedraaid tot iets geweldigs, want Jezus is uit de Dood opgestaan en HIJ LEEFT! AMEN... 

En dat vind ik mooi aan dit verhaal zij heeft, met hulp van God, het kindje liefde kunnen geven, wat het zo nodig heeft. Ik dank Heather Gemmen dat zij haar verhaal heeft willen delen in dit boek.


Ik wil niemand een onprettig gevoel geven en weet dat er ook vrouwen zijn die andere beslissingen hebben genomen, ik wil ook niet oordelen. Ik weet niet waar iemand doorheen gaat als je dit meemaakt en hoe moeilijk het kan zijn.

Mocht jij zoiets hebben meegemaakt en er anders mee omgegaan zijn, weet dat er een God is die van jou houdt. Hij staat klaar en wacht op jou om jou verhaal te horen en om jou vergeving te schenken. 

Hou het niet voor jezelf als je met een geheim rondloopt dat jou van binnen opvreet. Zoek hulp en praat er met mensen over, iemand die jij vertrouwt. GOD HOUDT OOK VAN JOU... ECHT WAAR, het maakt niet uit wat je hebt gedaan HIJ IS ER VOOR JOU... kijk anders ook op deze site  http://www.erishulp.nl/  Ik wens jou Gods rijke zegen toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten