woensdag 19 oktober 2016

R Oude Oorbellen Pimpen ...



 
Als je Oorbellen hebt die je niet zo leuk meer vind of niet meer draagt omdat ze niet meer bij jou kleding passen, dan kun je verschillende dingen doen n.l.: 
  • Weggooien
  • Naar een Kringloop brengen (eerst even ontsmetten)
  • Of aan een vriendin geven (eerst even ontsmetten)
  • Of verkopen op een rommelmarkt b.v. op Koningsdag of andere markten (eerst ontsmetten) 
  • Of je kunt ze Pimpen ...


Wat ik heb gedaan met een drietal oorbellen is ze met nagellak verven en daardoor zijn ze meer mijn stijl geworden.


 Deze oorbellen waren eerst zee groen, die heb ik dus licht rose gekleurd.


Deze oorbellen waren zo bruin als de oorbellen bovenaan deze blog. Ik ga ze wel wat bijverven want ik vind ze nog niet goed genoeg gelukt. Working proces ;)


Hier zie je goed de oude kleur nog bij de rechter oorbel, ik heb nog oorbellen met deze kleur dus ik dacht deze ga ik ook een andere kleur geven. Ik moest ze wel een paar keer over verven. (trouwens dat moest ik ook bij de andere oorbellen doen, daar wordt het wel beter van.


En zie hier het resultaat, ik vind ze echt mooier geworden al zeg ik het zelf hihi 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten