woensdag 19 oktober 2016

R Armband op een handige manier vastzetten


Een tijdje geleden was ik met mijn schoonmoeder bij een fair langs geweest en daar zag ik deze armband, die vond ik erg mooi. 
De sluiting van de armband is met een magneetje die aan beide kanten los zitten en door de magneet zelf aan de sluiting vasthecht.











Nou dat ging een hele tijd goed, totdat het bij de minste geringste beweging losschoot, dat vond ik natuurlijk erg vervelend en ook erg jammer, want ik vind het een mooie armband. Dus ik dacht wat kan ik hier nu aan doen. Ik ging bij een juwelier langs en dacht nou die zal er wel iets mee kunnen. Helaas dat was dus niet het geval.










Maar goed ik wilde toch een oplossing. Dus ik ging zoeken om te kijken hoe ik dit kon oplossen, toen dacht ik 'he! 'ik heb een idee'. Toen heb ik een elastisch draadje aan de ene kant bevestigd met een knoop eraan, en aan de andere kant heb ik ook een elastisch draadje bevestigd. Dus als ik dan de armband













Geen opmerkingen:

Een reactie posten