woensdag 3 februari 2016

A Complimenten uitdelen en ontvangen...

A Alle delen, klik hier! 
Wat heb je een stralende lach vandaag!

 Ik ben altijd blij om jou te zien, omdat jij, jij bent!
Wat ben je mooi!

Je bent een parel in Gods hand! 


Je bent bijzonder gemaakt wist je dat!

Als je deze teksten hierboven leest wordt je daar dan niet blij van. Het is fijn als iemand je een compliment geeft. Je wordt er blij van en degene die een compliment uitdeelt meestal ook. Het bevorderd ook de sfeer en kan het ijs breken. 
Ik hou ervan om mensen een compliment te geven, nou gaat mij dat best wel goed af, ik heb er niet zoveel moeite mee. En het ontvangen van complimenten heb ik ook geen moeite mee. Wat je het beste kunt doen als je een compliment krijgt is dank je wel zeggen, je hoeft niet altijd een compliment terug te geven. Je mag het gewoon ontvangen en ervan genieten.

Dus mijn advies aan iedereen is geef elkaar eens wat vaker een compliment, als je ook echt iets waardeerd aan de ander of iets ziet in de ander wat je leuk vind, of als je vind dat de ander dat gewoon verdiend heeft of nodig heeft, want we hebben allemaal weleens een bemoedigend woord nodig of even een leuk complimentje. 

Dus geniet ervan :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten