maandag 14 december 2015

A Schaatsen vanmorgen, Ice-skating


The englisch version is under the picture .... 

A Alle delen, klik hier!


Vanmorgen met mijn man wezen schaatsen, nog een goed idee van hem :)...
Als hij mij niet had meegenomen om zo nu en dan te gaan schaatsen, was ik er niet aan begonnen. Ik was begonnen op ijshockey schaatsen, maar toen zij mijn man, 'waarom probeer je niet op noren te schaatsen'. Ik zei, 'Dat kan ik niet en vind dat eng'.

Maar de volgende keer toch maar noren gehuurd en gekeken of dat wat was. Gelukkig kun je tegenwoordig ook noren met een hoge plastic schoen krijgen, die mooi om je enkel zit, zodat je beter grip hebt. En sinds dien schaats ik nu op noren, en ik moet zeggen dat het me best goed afgaat, al zeg ik het zelf ...:)
Maar zelfs mijn man zegt het en dat zegt wel wat... Hij kan n.l. heel goed schaatsen, hij is trouwens heel sportief.

Maar goed vanmorgen gingen we dus weer heen. Toen we bij de ijshal kwamen was er een groep tieners die ook gingen schaatsen. En ik dacht oh ohh dat wordt nog wat, gelijk al een vooroordeel van mij... Nicole dat is niet goed.

Toen we op het ijs waren was het best gezellig, en die tieners waren ook lekker enthousiast aan het schaatsen en of aan het bemoedigen...

Ik zag er eerst een paar op ijzers, en toen later stapten die over op noren, wat goed zei ik tegen ze....
Er waren zelf een paar jongens en meiden tussen die erg goed konden schaatsen en zelf pootje over deden... Iets wat ik niet ga doen want ik durf dat niet... Maar een jongen deed dat met zo'n gemak... dat was mooi om te zien...

Een paar rondes hebben we elkaar aangemoedigd, toen ik aan kwam schaatsen riepen ze' Kom op je kan het, harder, zet hem op!' ... Dat was zeer bemoedigend, want het was ook nog gemeend ... ja ook wel voor de lol natuurlijk, maar toch. En ik zei op mijn beurt weer bemoedigende dingen tegen hun, zoals 'wat goed dat je dat al kan en goed zo ga zo door'.

Op een gegeven moment dacht ik, ik wil ze even zeggen dat ik het echt goed vind dat ze anderen bemoedigen en dat ze daar vooral mee door moesten gaan want dat helpt je door te gaan. Dus ik ging even naar hen toen en heb dit tegen hen gezegd, dat vonden ze wel leuk.

Toen we weg gingen en we al van het ijs af waren en een paar van deze tieners mij zagen riepen ze goed hoor mevrouw met de duim omhoog... zo leuk!... En we kennen elkaar niet eens... Ja hier hou ik van ...

En weet je wat.... Ik had het gevoel alsof God aan de kant stond mij te bemoedigen door deze tieners heen, God is geweldig goed ... Ik bid dat deze tieners Hem mogen leren kennen zoals ik Hem ken... God zegen deze tieners...

Het was een mooie ochtend bedankt Heer!



This is for mij friends and family in Canda and America.

My husband has taking me ice-skating, if it wasent for him, I would not be skating, but I like it .... First I skated on ice hockey skates,
Afbeeldingsresultaat voor ijshockey schaatsen
 but then my husband said, 'why dont you try to skate on Noren

Afbeeldingsresultaat voor noren schaatsenSo I did that, and the skate verry nice and It's going verry good to, If I say so my self... But even my husband said that I'm doing nicely on these skates...He can skate verry well, he is verry athletic...

This morning me and my husband went Ice-skating. It was verry nice.
And I am doing verry good, thats what he says, so I believe him.. :) He can skate verry good you know.

But anyway, this morning there was a group teenagers on the ice with us. First I thought, Oh now, wat wil become of this. But It turned out to be verry nice... So I have changes my thinking towords them.

We were actually encouraging each other, I looked at them doing there best to skate, and they did verry well. One kid actually was skating verry good, he even crossed his leg in the curve. I was amazed that he could do that, so I told him and he looked verry glad.... and went on.... encouraged.... to skate even better...

So we went on encouraging each other each round, it was verry nice. So when I came near them the where saing; ' Go on you can do it, go faster youre doing good' ... Is'nt that nice ... :) I felt encouraged by them, and I told them 'Thats good youre doing good, keep up the good work'.

a couple of kids had trade there skates for better skates and where trying verry hard to skate well, so I also said to them 'Youre doing good, good for you to try them'.

I was thinking, that It would be nice to tell them... that them encouraging ohter people... is so good... and that they would keep on doing so.... I whent to them and said, 'Thank you for encouraging me to go on, that is verry nice and dont lose that.... keep encouraging each ohter... that is verry good that you do that.'

And when we went off they Ice... even then the said to me, ' you did good!'  with there thums up.... That was so nice of them... and I love this.. even though we didn't know each other we where good to each other....

I even felt like God was encouraging me through these kids....  That I love verry mutch ....God is good always...

I hope I have encouraged you too.... with this story.
God Bless you and keep up youre good works :)



2 opmerkingen: