vrijdag 13 november 2015

A Een leuke verrassing!

A Alle delen, klik hier!

Vanmorgen zijn mijn man en ik wezen schaatsen bij een schaatsbaan. Daar gaan we wel vaker hen om een uurtje lekker ontspannen te schaatsen. 



We kwamen nog een oom van me tegen, heel leuk. 

Maar toen wij lekker recreatief aan het schaatsen waren, ik voor de 4 de keer op het ijs sinds tijden en voor de derde keer op noren met een hoge schoen, (vanmorgen ook geprobeerd om op noren met een lage leren schoen te gaan schaatsen,
maar dat was geen succes, na 20 meter op het ijs gestaan te hebben, want schaatsen kon je het niet noemen....ben ik snel weer over gaan stappen op noren met een hoge schoen waardoor ik zekerder op mijn benen stond),

kwamen er wat jongeren in trainingspakken naar het ijs staan kijken en gingen warmlopen. En ook een cameraman was bezig wat te filmen en mensen te interviewen, die wij probeerden te ontwijken, wat hopelijk ook goed gelukt is... we zullen dat wel merken als niemand ons heeft gespot...hihi 

We dachten dat er wedstrijden geschaatst gingen worden, want ze waren ook de baan aan het klaarmaken, toen zagen we allerlei groepjes met een land op de rug, eerst Finland, Noorwegen, Zweden, Nederland... Dus we dachten aan europese wedstrijden....maar ...

Bleek dat we midden in de trainingen vielen voor de 'ISU Junior Wolrd Cup!'... Dat was een aangename verrassing erg leuk. 

De  baan werd steeds drukker en we zagen Italianen, Duitsers, Rusland, Hongarije, Japan, China, Oostenrijk, Zwitserland, WitRusland, Kazastan, Roemen en nog wel meer...

Het was erg leuk om al deze jonge mensen op het ijs te zien schaatsen ... en hard dat zij gingen.. zo dan voel ik mij wel heel klein want dat kan ik echt niet ... haha... nee ik niet maar het zag er echt hel goed uit strak en snel en soepel...

Nou wij denken eraan om morgen toch even een kijkje te nemen bij deze wedstrijden. Het is n.l. het hele weekend. Mocht je het ook leuk vinden hier een link naar een site met het programma:

http://www.schaatsen.nl/kalender/2015/11/isu-junior-world-cup-1/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten